Incepand din aceasta luna, conducerea Discovery Romania a anuntat ca si-a propus sa gestioneze vanzarile de publicitate si pentru televiziunile National Geographic Channel si Nat Geo Wild, arata un comunicat citat de Agerpres. Discovery Networks, Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu si Africa si FOX International Channels (FIC), compania multimedia a 21st Century FOX International, au dat publicitatii finalizarea unui parteneriat in ceea ce priveste vanzarea de publicitate.

Din aceasta luna, cei de la Discovery se vor ocupa si de vanzarile de publicitate pentru National Geographic Channel si Nat Geo Wild in Romania. In acest fel, companiile mentionate incearca sa atraga mai mult public masculin si feminin, care sa aiba venituri medii si superioare. Comunicatul precizeaza ca astfel se va lansa un nucleu de marketing, format din brandurile unor televiziuni care au stiut sa isi gestioneze eficient conexiunile cu clientii.

Citeste mai jos

Cei de la Discovery Networks CEEMEA sustin ca prin adaugarea canalelor Fox la oferta lor, adica prin includerea TLC, Nat Geo Wild si Animal Planet, portofoliul companiei va deveni cea mai eficienta cale de a ajunge la publicul adult upmarket.

Potrivit afirmatiilor lui Deborah Armstrong, FIC Senior VP Media Sales & Partnership Marketing, Nat Geo Channel si Nat Geo Wild sunt marci puternice, cu o pozitie importanta pe piata din tara noastra. „Posibilitatea oferita prin acest parteneriat de a extinde eforturile noastre de promovare va contribui decisiv la succesul canalelor. Vom putea oferi campanii integrate, cross-media, clientilor din orice segment industrial, pentru cele mai dorite genuri si sectoare de public”, a adaugat managerul, conform Agerpres.

Expertii sustin ca prin aceasta colaborare dintre echipele de vanzari ale firmelor mentionate, publicul National Geographic Channel si Nat Geo Wild va putea sa determine pentru Discovery Networks existenta unui share mai mare pe palierul urban.

Citeste si:  Obiceiuri care te fac mai putin productiv – partea a patra

Programele Discovery sunt difuzate la peste 261 de milioane de abonati din 105 tari din intreaga lume

In acest sens, se estimeaza obtinerea unei cote de audienta totala de 2,24% pe palierul televiziunilor premium upmarket, cu un reach lunar in crestere cu aproximativ 23% in cazul segmentulu masculin si a celui comercial general. In acest moment, echipa de vanzari de publicitate a Discovery in Romania este coordonata de Alisa Marta, care gestioneaza publicitatea pentru Discovery Channel, Animal Planet, TLC si Eurosport 1.

Discovery Networks Europa Centrala & de Est, Orientul Mijlociu & Africa reprezinta o filiala a Discovery Communications, care ajunge la peste 2,7 miliarde de abonati in peste 220 de tari. Discovery Networks detine 12 branduri de televiziune, printre care se afla Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science si Discovery HD Showcase.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management PR si Comunicare

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Conform comunicatului citat de Agerpres, programele Discovery sunt difuzate la peste 261 de milioane de abonati din 105 tari, de pe trei continente.

FOX International Channels (FIC) reprezinta divizia multimedia din cadrul 21st Century FOX, care distribuie peste 300 de televiziuni de pe continentele american, european, asiatic si african. Principalele televiziuni ale FIC sunt FOX, FOX Sports, FOX Life, FOX+ si National Geographic Channel, iar televiziunile de filme sunt FOX Movies, FOX Movies Premium si Star Chinese Movies. Programele acestor televiziuni sunt difuzate zilnic in peste 1,725 miliarde de case din toata lumea.

 

Mihai Matei