Retelele sociale sunt un instrument foarte puternic de marketing online, dupa cum deja toata lumea stie. Totusi, din pacate, daca nu folosim aceste canale de promovare asa cum trebuie, poate iesi un mare dezastru. Asadar, cum alegi retelele sociale potrivite afacerii tale?

Cauta indicii, cerceteaza!

Inainte de a deschide conturi pe toate retele sociale, fa un mic research. Cauta-ti competitorii, uita-te la numarul de fani/urmaritori pe care ii au si, mai ales, cat de mult engagement reusesc ei sa castige pe retelele sociale.

Citeste mai jos

Citeste statistici si sfaturi de marketing online adaptate domeniului afacerii tale.

Incearca sa intelegi cat mai bine din experienta celorlalti.

Intelege-ti publicul din mediul social!

Trebuie sa stii cu cine vei dialoga, care vor fi membrii comunitatii pe care o vei crea. Dupa ce reusesti sa iti faci o imagine cat de clara asupra acestui aspect, trebuie sa vezi unde stau acesti oameni? Pe Youtube? Pe Instagram? Pe Facebook? Daca vei cauta, vei gasi o multime de date referitoare la segmentarea publicului fiecarei retea sociala.


Afla ceea ce vor!

Dupa ce ai identificat care sunt persoanele pe care ti le doresti aproape de brand si unde isi petrec ele timpul in mediul online, este momentul sa iti dai seama ce anume vor acestea. Unii oameni tind sa aprecieze mai mult clipurile video, altii pozele haioase, altii articolele serioase si asa mai departe.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Trebuie sa aduci calitate odata cu postarile tale, iar aceasta calitate difera in ochii fiecaruia.


Numerele nu mint!

Dupa ce citesti statistici, dupa ce gasesti raspunsurile intrebarilor de mai sus, apeleaza cu incredere la Google Analytics. Este un instrument foarte, foarte util pentru tot ceea ce inseamna marketing online. Odata ce il intelegi, iti vei cunoaste mult mai bine publicurile, vei avea o alta perspectiva asupra utilizatorilor de Internet si vei fi cu un pas in fata concurentei.

Autor: Claudia Caraba