The House PR Agency a achiziționat până la finalul anului curent spații media destinate promovării agenției. Este prima campanie cu componentă de expunere outdoor pe care o lansează agenția în cei 4 ani de activitate pe piața din România. Campania rulează deja, într-o primă fază, în clădirile de birouri din zona de nord a capitalei. Agenția a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 100.000 EUR.

 

Odată cu trecerea de la nivelul de start-up la nivel de business de succes, investiția într-o campanie de brand awareness a venit ca un pas firesc, apelând la una dintre tacticile cu cel mai mare impact asupra publicului, și anume la publicitatea OOH. Campania se desfășoară într-una dintre cele mai circulate stații din metroul bucureștean și clădirile de birouri dintr-o zonă cheie a lumii corporatiste din capitală.

 

Punctele forte ale agenției sunt media relations și digital PR, zone explorate și dezvoltate încă de la început și care continuă să deservească mai bine de 80% din portofoliul agenției. La aproape 4 ani pe piața din România, agenția face o tranziție sigură către zona de comunicare integrată, gestionând print & web design, campanii media, community management, strategie și creare de conținut, events & production management și lista poate continua.

 

Campania se desfășoară începând cu această lună, iar grafica panourilor este descrierea perfectă a practicilor și valorilor agenției, ce au la bază un mix eclectic de cultură antreprenorială britanică și practici autentice românești, testate și experimentate local. Nuanțele de bleu, gri și albastru închis reprezentative pentru agenție și roșu se concretizează într-un peisaj British: London bus și cabine telefonice, clădiri impunătoare și arcuite.

 

“Încă de la începutul agenției am căutat să îmbinăm tehnicile din UK cu cele din România pentru a crește vizibilitatea The House PR Agency pe piața locală. Am ales modalități inedite de self-promo, poate un pic cam îndrăznețe pentru mediul autohton de business, însă cu un impact pozitiv foarte mare pentru noi. Credem și aplicăm în tot ce facem faptul că e bine să ai o altă abordare, chiar dacă nu este neapărat în ton cu trend-urile actuale din România. La finalul zilei, cel mai important pentru mine, ca owner de business, este faptul că am o echipă formidabilă și că ne sunt alături clienți care ne reconfirmă de ani de zile deja că livrăm calitate și că suntem acolo pentru ei. Iată acum că ne vor întâlni și în lifturile din propria clădire de birouri, într-o plimbare prin București și, de ce nu, pe peronul pe care așteaptă zi de zi metroul cu destinația acasă.” declară Valeria Tudor, Founder & Owner al The House PR Agency.

Citeste si:  Sprint pe piața financiară - ultima sută de metri pentru pregătirea implementării MiFID II /MiFIR II

 

Dorința fondatoarei agenției de a excela folosind practici antreprenoriale britanice și viziunea acesteia de a le implementa într-o afacere de succes au fost inspirația acestui design. Alegerea tacticilor campaniei a fost una minuțioasă și în cazul acestui proiect propriu agenției, acordând foarte mare importanță potențialilor clienți, dar și celor din portofoliul actual. Scopul principal al campaniei este acela de a aduce plusvaloare imaginii agenției.

 

The House PR Agency este un proiect inedit, ce iese din tiparele agențiilor clasice și transpune în realitate ce e pe hârtie, atât pentru clienți, cât și pentru echipă. Fondată în anul 2015, agenția încearcă să îmbine principiile britanice din PR cu practicile autohtone. Profesionalismul, eficiența, creativitatea reprezintă doar trei dintre trend-urile globale la care agenția urmărește să se ralieze. Agenția oferă servicii de: marketing communications, corporate reputation, advocacy, CSR, media relations, digital and social media, event management și producție. Portofoliul agenției cuprinde clienți atât din zona de financiar, cât și automotive. Mai mult, peste 50% dintre clienți sunt în zona de agribusiness, agenția fiind implicată într-o serie de campanii de comunicare integrată în scopul promovării unor produse către publicuri de nișă. De-a lungul anilor, agenția s-a bucurat de rezultate pozitive ce au fost recompensate prin câștigarea premiului Small Consultancy of the Year 2017 în cadrul galei Romanian PR Award, Best Social Media Initiative alături de Arval România în urma implementării campaniei internaționale de prevenție la volan Arval Safety Week și  Premiul Business Woman pentru Implicare în Comunitate. Citiți mai multe despre The House PR Agency aici: www.thehousepr.agency.