Alergarea este printre cele mai eficiente exercitii pe care le poti face in lupta impotriva kilogramelor in exces, in special fiindca iti vei imbunatati, in acelasi timp, starea generala de sanatate, aspectul corpului si conditia fizica. Pentru a bifa toate aceste obiective in mod eficient, banda de alergare este solutia ideala ce ofera conditiile si confortul necesar antrenamentelor cardio zilnice, astfel incat acest aparat este alegerea a milioane de persoane din intreaga lume.

 

Pentru a observa rezultatele exercitiilor si pentru a progresa, o dieta corespunzatoare si o frecventa buna a antrenamentelor (minimum 3 zile/saptamana) pe banda de alergare sunt necesare. Astfel, cu cat vei acorda mai multa importanta si atentie stilului de viata si programului de exercitii fitness, cu atat vei fi mai multumit in legatura cu rezultatele obtinute. Pe langa aspectele de mai sus, insa, exista multi factori care pot influenta progresul sportiv si, in cazul in care nu esti bine informat, nu vei sti ce sa modifici sau cum sa procedezi pentru a te antrena eficient pe banda alergare. Astfel, in randurile de mai jos vei putea afla cateva detalii esentiale in acest sens.

 

  1. Pozitia corpului. Chiar daca miscarile facute pe banda sunt naturale, efectul maxim nu este garantat decat daca iti controlezi perfect pozitia. Mainile trebuie indoite la 90 de grade si aduse maximum pana la nivelul ochilor in alergare. In plus, va trebui sa te asiguri ca folosesti corect suprafata de alergare. Incearca sa pasesti pe mjlocul benzii, astfel incat sa nu fii niciodata prea in fata, prea in spate sau in lateral.

 

Citeste mai jos

  1. Respiratia. Pe durata antrenamentelor cardio, multe persoane aleg sa vorbeasca cu altcineva pentru a-si alunga plictiseala. Daca te plictisesti cand exersezi, atunci nu soliciti corpul cum ar trebui, iar daca te antrenezi corespunzator, ritmul respiratiei este esential pentru sustinerea efortului depus pe banda de alergare. Evita dialogul, chiar daca este cu persoana de langa sau la telefon!
Citeste si:  Start de business la #BusinessChallenge!

 

  1. Inclinatia suprafetei de alergare. Ritmul in care pierzi kilogramele in exces este strans legat de efortul pe care il depui in timpul antrenamentelor pe banda de alergare. Pentru a putea evolua permanent, incearca sa maresti periodic inclinatia suprafetei de alergare. In acest fel vei asigura o buna solicitare a musculaturii, iar o inclinare de peste 1% te va proteja si de accidentarile la nivelul gambei.

 

Citeste mai jos

  1. Programele de exercitii. Majoritatea modelelor de banda existente pe piata iti pot oferi o multitudine de rutine si programe de antrenament ce ofera varietate si sunt structurate pe diverse grade de efort sau obiective vizate. Daca vrei sa te bucuri de interes constant pentru activitatea fitness, alternarea programelor de exercitii poate fi solutia. In cazul in care cauti o provocare sportiva, poti alege antrenamentele de tip HIIT sau Tabata. Acestea sunt alcatuite din scurte intervale de efort intens intercalate cu altele de efort redus pentru a-ti solicita corpul la capacitate maxima si a-l forta sa arda calorii in ritm accelerat.

 

  1. Evitarea accidentarilor. Pentru a preveni situatiile neplacute ce te pot opri din acest parcurs sportiv, ai grija ca toate antrenamentele tale pe banda de alergare sa includa cele doua perioade absolut obligatorii: incalzirea si revenirea. Astfel, 5 minute din fiecare sunt necesare pentru a nu te expune riscului de accidentare.

 

Intra acum pe Sport-Mag.ro si profita de reducerile de sezon la gama larga de benzi de alergare, aparate fitness si echipament sportiv! Pe langa un raport excelent calitate-pret, vei beneficia si de servicii de calitate ce privesc livrarea, garantia si intretinerea produselor comandate.