Inainte sa iti creezi o strategie de branding pe termen lung, este foarte important sa ai o viziune foarte clara in ceea ce priveste imaginea pe care o vei promova. Astfel, definirea brandului tau este o perioada in care trebuie ca afacerea ta trebuie sa se descopere. S-ar putea sa fie greu la un moment dat, s-ar putea sa dureze mai mult decat te astepti, s-ar putea sa fie obstacole, dar nu uita ca este vital.

In primul rand, trebuie sa ai raspunsuri clare la o serie de intrebari:

Care este misiunea companiei tale?

Care sunt beneficiile si caracteristicile produselor si serviciilor tale?

Citeste mai jos

Ce cred in momentul acesta clientii si prospectii despre companie?

Ce calitati vrei sa fie asociate cu compania ta?

Urmatoarea etapa este sa faci partea de cercetare. Afla si invata nevoile, obiceiurile, dorintele, comportamentele sociale ale publicurilor tale. Nu te baza niciodata pe ceea ce crezi tu ca gandesc ei. Trebuie sa stii cu certitudine aceste lucruri.

Cand termini aceste doua etape, este momentul sa tragi linie si sa continui procesul de definire cu urmatoarele lucruri:

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing si Branding

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Gandeste-te la o idee de logo potrivit, apoi treci la mai multe idei de slogan.

Creeaza o serie de mesaje pe tiparul carora vei comunica cu publicurile tale. Tine cont de tonalitatea pe care o folosesti, de pozitionare, de toate ideile de mai sus.

Citeste si:  Instrumente creative pentru reclame virale – Partea II – Consecinta extrema

Fa o lista de modalitati prin care iti vei integra brandul: de la obiecte promotionale, la reclame, la modul in care toti oamenii din afacere vor raspunde la telefon.

Nu uita sa trasezi o schita a strategiei pe termen lung. Daca nu vei fi consecvent, nu vei reusi sa sa creezi un brand in adevaratul sens al cuvantului. In acest domeniu, trebuie sa fii cu cel putin un pas inaintea publicurilor tale.

Autor: Claudia Caraba