Fiind printre cele mai apreciate aparate fitness folosite la sala si acasa, bicicleta fitness ofera o paleta larga de exercitii care sa te ajute sa dai jos kilogramele in plus intr-un timp extrem de scurt. Dat fiind faptul ca vremea de afara nu ofera intotdeauna conditii optime de alergare in parc sau pentru practicarea altor activitati sportive in aer liber, solutia ideala pentru „sculptarea” corpului si mentinerea unei siluete de invidiat este folosirea unei biciclete stationare in confortul propriei locuinte.

Sfatul specialistilor este sa sustii antrenamentele pe bicicleta fitness cu o dieta corespunzatoare pentru a putea asigura o slabire sanatoasa si o dezvoltare armonioasa a corpului. Pe langa diversitatea de exercitii menite sa aduca rezultate specifice (arderea caloriilor, tonifierea musculaturii, imbunatatirea rezistentei fizice si a sistemului cardiovascular), o bicicleta fitness folosita acasa mai vine cu cateva beneficii foarte importante:

Citeste mai jos

– timpul pe care il consumai cu drumurile pana la sala si inapoi, in vestiar si la receptie va putea fi folosit in alte scopuri;

– poti monta bicicleta fitness oriunde in casa, fie la televizor, fie langa geamul deschis al dormitorului;

– nu iti vei mai face griji asupra igienei, fiindca tu vei fi singurul utilizator al  bicicletei fitness;

– nu va mai trebui sa astepti sa se elibereze una dintre bicicletele de la sala sau sa te orientezi dupa programul de functionare al salii – propria bicicleta fitness va fi mereu disponibila, indiferent de ora sau ziua saptamanii – chiar si in zilele de sarbatoare;

– vei putea purta orice in timpul antrenamentelor, fara a mai avea stresul privirilor care pot fi atintite asupra ta la sala de fitness.

Daca vrei sa asiguri pierderea kilogramelor in exces in cel mai scurt timp cu putinta, atunci te vei putea orienta catre antrenamentele bazate pe intervale de efort variabil, intrucat acestea sunt cele mai eficiente metode. Astfel, in randurile urmatoare vei gasi un asemenea program de jumatate de ora care sa te ajute sa te acomodezi cu ruperile de ritm si provocarile prezentate de antrenamentele de tip HIIT.

Citeste si:  Esti PFA? Iata ce serviciu de contabilitate ti se potriveste

Antrenament cu intervale pe bicicleta fitness – 30 min

Pentru a putea incepe acest program de exercitii, va trebui sa evaluezi corect gradul de efort pe care il depui in functie de conditia fizica actuala. Astfel, iata cele 4 niveluri de solicitare pe care le vei folosi in acest antrenament:

– usor: o pedalare lenta pe drum drept – ai putea sa mentii acest ritm pe o perioada foarte lunga de timp;

– moderat: efort resimtit, insa nu iesit din comun – suficient cat sa necesite atentie sporita asupra ritmului respiratiei – ca si cum ai urca o panta usoara;

– greu: acum chiar simti ca lucrezi! – respiratia va fi grea – rezistenta la pedalare ar trebui ajustata peste valorile medii;

– extrem: aici trebuie sa dai cat poti de mult – rezistenta bicicletei va fi setata pe cea mai mare valoare careia ii poti face fata cu foarte mari eforturi.

Citeste mai jos

Daca esti gata pentru jumatate de ora pe bicicleta fitness in care sa arzi mai multe calorii decat in cadrul oricarui antrenament clasic, atunci iata etapele pe care trebuie sa le parcurgi:

– 8 minute de incalzire la nivelul de dificultate USOR;

– 30 de secunde GREU, apoi 30 de secunde MODERAT – 4 serii;

– 1 minut – USOR;

– 1 minut GREU, apoi 30 de secunde MODERAT – 4 serii;

– 1 minut – USOR;

– 45 de secunde EXTREM, apoi 15 secunde USOR – 3 serii;

– 2 minute – USOR;

– 5 minute de revenire la gradul de dificultate USOR.

Fie ca esti avansat sau te afli la prima experienta fitness, fie ca vrei sa dai jos cateva kilograme sau doar sa-ti imbunatatesti conditia fizica si starea generala de sanatate, poti gasi modelul ideal de bicicleta fitness daca intri acum pe Sport-Mag.ro! Profita de cel mai bun raport calitate-pret si livrare rapida!