Calea pana la achizitie a devenit din ce in ce mai complicata, tinand cont de faptul ca potentialii cumparatori fac research si achizitioneaza produse atat offline cat si prin intermediul multiplelor device-uri si din multiple locatii online. In conditiile noilor dezvoltari tehnologice in ceea ce priveste audienta si analytics-ul si o mai buna intelegere a drumului parcurs de utilizator catre achizitie, marketerii pot avea o imagine mai clara a ceea ce inseamna de fapt eficienta in publicitatea digitala.

Citeste mai jos

Acest curs de o zi, dedicat profesionistilor din media si marketing din partea tuturor actorilor din marketplace-ul de publicitate, va oferi participantilor informatii legate de cele mai recente practici si tendinte in masurarea campaniilor si spedingului de media.  Acest workshop este potrivit pentru cei cu experienta in publicitate digitala si cunostinte practice de audience analytics.

Noul workshop dedicat Attribution va evidentia modul in care a avansat attribution modelling si va oferi insighturi noi legate de provocarile cu care se confrunta in prezent brandurile, magazinele online, agentiile si media ownerii. Cursul va aduce in atentie ultimele practici despre attribution is va explora modele care merg dincolo de principiul “ultimul click este cel castigator”.

Va rugam sa tineti cont ca acesta NU este un training de software!

Structura Workshopului

Welcome & Introducere

Sesiunea 1: Evolutia audientei digitale si a masurarii campaniilor  

Funnels, loops, triggers & advocacy: Intelegerea parcursului clientului pana la achizitie si dincolo de ea.  Ultimele tendinte in comportamentul de cumparare si stiinta deciziilor.

Sesiunea 2:  Este ultimul click cel castigator?

Modele de masurare pentru publicitatea digitala: crearea cererii sau satisfacerea cererii

Obiceiuri negative in publicitatea digitala

Natural Born Clickers – click-uri si conversii

Depasirea modelului “ultimului click” in masurarea performantei

Alte probleme ale publicitatii digitale: viewability, ad blocking, programmatic trading

Pauza de pranz

Sesiunea 3: Real world attribution

Modele pentru digital advertising attribution

Studii de caz introductive in real world attribution:

Masurarea cross-device

Masurarea combinata online si offline

Introducerea attribution in campanii sau business operations

Sesiunea 4: Valoarea publicitatii digitale si ultimele tendinte

Citeste si:  Training IAB Academy - Content Marketing

Conceptele valorii – intelegerea performantei si return on investment

Beneficiile strategice ale attribution pentru un business

Cele mai recente tendinte – aplicarea inteligentei artificiale in publicitatea digitala

Q & A & round-up

Feedback si incheiere

 

PROGRAM

Structura Workshopului

  • 10.00 -10.15 Welcome & Introducere
  • 10.15 – 12.00 Sesiunea 1: Evolutia audientei digitale si a masurarii campaniilor

Funnels, loops, triggers & advocacy: Intelegerea parcursului clientului pana la achizitie si dincolo de ea.  Ultimele tendinte in comportamentul de cumparare si stiinta deciziilor.

Citeste mai jos

  • 12.00 – 12.15 – Pauza de cafea
  • 12.15 – 13.30 Sesiunea 2:  Este ultimul click cel castigator?

Modele de masurare pentru publicitatea digitala: crearea cererii sau satisfacerea cererii

Obiceiuri negative in publicitatea digitala

Natural Born Clickers – click-uri si conversii

Depasirea modelului “ultimului click” in masurarea performantei

Alte probleme ale publicitatii digitale: viewability, ad blocking, programmatic trading

  • 13.30 – 13.45 Pauza de pranz
  • 13.45 – 15.00 Sesiunea 3: Real world attribution

Modele pentru digital advertising attribution

Studii de caz introductive in real world attribution:

Masurarea cross-device

Masurarea combinata online si offline

Introducerea attribution in campanii sau business operations

  • 15.00 -15.15 – Pauza de cafea
  • 15.15 – 17.00 Sesiunea 4: Valoarea publicitatii digitale si ultimele tendinte

Conceptele valorii – intelegerea performantei si return on investment

Beneficiile strategice ale attribution pentru un business

Cele mai recente tendinte – aplicarea inteligentei artificiale in publicitatea digitala

  • 17.00 – 17.30 Q & A & round-up

Feedback si incheiere

 

Detaliile evenimentului

Cand

23.02.2018

Unde

Education Point – Strada Mendeleev I. D. 7-15, 010361 Bucharest, Romania

IAB Academy Romania – Community

Program educational dezvoltat de IAB Romania cu aportul specialistilor din industria locala si internationala de digital si sprijinit de IAB Europe.
 
Trainer – Steve Thompson