Compania Fossil este relativ recent aparuta pe piata (1984), dar, cu toate acestea, s-a impus rapid ca unul din cele mai importante branduri americane din industria accesoriilor, in special a ceasurilor de mana. In afara de ceasuri, Fossil mai produce si posete, portofele, curele, ochelari de soare, pantofi si articole de imbracaminte.

Fondatorul companiei Fossil este texanul Tom Kartsotis. Acesta a inceput cu ideea de a produce ceasuri cu un design retro, studiind numeroase reviste din perioada anilor 1930-1950 pentru a se pune in tema cu tendintele din acele vremuri.

Compania a cunoscut un succes important inca de la inceput. Primele modele de ceasuri aveau o carcasa din lemn sau metal cu un aspect masiv, caroara li se atasa, cel mai adesea, o curea din piele.

Citeste mai jos

Iata, in ordine cronologica, cei mai importanti pasi pe care i-a parcurs brandul Fossil in dezvoltarea sa:

1984

Compania este fondata intr-o perioada in care categoria ceasurilor fashion a inceput sa fie o parte importanta a oricarui magazin de accesorii.

1985

Compania produce primele ceasuri sub brandul Fossil.

1989

  • Fossil introduce ca ambalaj, pentru ceasurile sale, celebra „cutie de tabla” decorata cu modele grafice inspirate din anii ’50 ai vietii americane.
  • Ambalajul prinde foarte bine la consumatori, asa ca, Fossil incepe sa ambaleze toate cesurile in celebrele cutii.

1990

Fossil participa la prima expozitie „Basel World Watch” din Elvetia.

1992

Fossil lanseaza o noua gama de accesorii constituita din produse mici din piele, incluzand si curele pentru femei.

1993

Fossil lanseaza o linie de produse din piele pentru barbati, incluzand agende, brelocuri si portofele.

Citeste si:  Istoria McDonald’s - o poveste de succes

1995

Fossil introduce ochelarii de soare si deschide primul magazin de tip outlet.

1996

  • Este lansat site-ul fossil.com ceea ce face ca Fossil sa devina unul dintre cele mai mari branduri de pe piata de e-commerce.
  • Fossil introduce gentile de mana.

1997

Fossil semneaza un acord de licenta pentru a produce si comercializa la nivel mondial ceasuri sub marca Emporio Armani.

1999

Fossil semneaza un acord de licenta pentru a produce si comercializa la nivel mondial ceasuri pentru DIESEL si DKNY.

2000

  • Fossil lanseaza o vasta colectie de imbracaminte, ce continea si piese din denim, vanduta exclusiv in magazinele online fossil.com.
  • Fossil deschide magazine in Marea Britanie, Germania si Singapore.

2002

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Povesti despre afaceri de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Fossil ajunge la un acord de-a dreptul exclusiv, acela de a proiecta, fabrica si distribui o linie de bijuterii pentru Emporio Armani.

2006

Fossil isi deschide primul magazin in Austria.

2007

Fossil lanseaza primul magazin de e-commerce in afara SUA, acesta aflandu-se in Germania.

2010

Fossil isi deschide primul magazin de haine inafara SUA, si anume, in Germania si in Marea Britanie.

2011

Fossil incheie un acord de licenta pentru a prodce bijuterii sub marca MICHAEL KORS.

2013

Fossil introduce o linie de ceasuri de lux, numita „Fossil Swiss”, ceasurile fiind fabricate in Elvetia.