Campaniile de marketing pe retelele sociale sunt din ce in ce mai eficiente, datorita numarului mare de utilizatori ai acestora si al pretului redus aferent publicitatii, comparat cu celelalte canale de advertising. Practic, in zilele noastre se spune ca o afacere care nu se promoveaza in spatiul oferit de social media nu mai are prea mult de trait.

Daca si tu ai ales sa dezvolti o astfel de campanie, iata o serie de lucruri care trebuie sa iti devina obiceiuri, tabieturi, sa intre in rutina ta  zilnica.

Citeste mai jos

1. Nu lasa nicio dimineata sa treaca fara sa iti verifici paginile. 

Pentru a putea sa iti atingi obiectivele, in fiecare zi trebuie sa intri si sa iti verifici paginile destinate promovarii in social media.Altfel, nu vei fi prompt in interactiunea cu publicurile tale, iar oamenii nu se vor simti atrasi de prezenta ta pe aceste retele.

2. Ofera raspunsuri tuturor abordarilor. 

Si mai mult, cu atat mai repede, cu atat mai bine. Indiferent ca este vorba despre o simpla postare fara un continut relevant, lasata de un utilizator pe pagini sau despre un mesaj privat de importanta reala, nu trebuie sa lasi clientii sau potentialii clienti sa astepte. Altfel spus, comunica in mod eficient cu utilizatorii pe care ii poti transforma in cumparatori.

3. Posteaza materiale care sa determine publicurile sa interactioneze.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Citeste si:  Cum te poate ajuta promovarea prin video marketing

Dupa feedback-ul acordat utilizatorilor, trebuie sa preiei tu initiativa. Posteaza texte, imagini, grafice, clipuri video care sa provoace reactiile publicurilor. Poti adresa o intrebare ceva care sa aiba o legatura directa sau subtila cu domeniul tau de activitate, poti distribui un articol interesant, poti comenta un produs sau serviciu nou pe care il oferi, sau poti cere testimonialele publicului referitoare la unul foarte cumparat si utilizat.

4. Strange cat mai multi oameni alaturi de tine si tine cont de preferintele lor. 

Cauta o lista cat mai lunga de persoane pe care sa le transformi in noii utilizatori care sa intre pe pagina companiei tale. In functie de ceea ce le place, de ceea ce posteaza, de locul in care lucreaza si multi alti factori, poti determina daca o persoana ar putea fi interesata sau nu de produsele sau serviciile pe care tu le oferi. Daca ai gasit o persoana care ar putea avea interes in domeniul tau de activitate, trimite-i o invitatie catre pagina ta. Nu posta pur si simplu link-ul pe peretele respectivului utilizator, ci, mult mai bine, trimite-i un mesaj privat.
Like-urile primite pe o pagina de Facebook, de exemplu, nu se materializeaza de fiecare data in vanzari concrete, dar, cu siguranta ajuta la cresterea notorietatii brand-ului tau. Acest lucru este foarte important, atat pe termen lung, cat si scurt.

Autor: Claudia Caraba