Orice business trebuie sa fie gata sa se reinventeze. Poate in momentul acesta totul merge bine, insa, in cazul in care profitul incepe sa scada, ori pentru o perioada nu mai apar clienti sau consumatori noi, iar strategiile de business incep sa nu mai dea roade, poate este timpul sa iti reinventezi compania.

Un manager si antreprenor bun trebuie sa fie intotdeauna gata sa faca schimbari majore, prielnice companiei sale. Mai devreme sau mai tarziu, toate business-urile, chiar si cele de succes, incep sa stagneze si au nevoie ca periodic sa se reinventeze. Insa, cum fac asta?

Citeste mai jos

Iata mai departe cateva modalitati prin care sa iti reinventezi business-ul:

De ce? Ce? Cum?

In primul rand, trebuie sa fie foarte clar de ce ai luat aceasta decizie. Mai exact, sa iti faci temele, sa ai informatii clare care sa indice ca solutia optima pentru afacere este reinventarea ei. Nu trebuie sa te lasi pacalit de anumite perioade in care compania nu merge bine. Cerceteaza cu atentie ce nu merge bine: cui te adresezi, produsele sau serviciile tale, modul in care te promovezi, imaginea – ce nu functioneaza? Apoi cum ar trebui sa arate de fapt afacerea ta si cum ajungi acolo.

Plan de afaceri

Cum ajungi acolo? Trebuie sa iti creezi un plan care sa includa strategiile viitoare pe care vrei sa le pui in aplicare. Iti setezi noi obiective si directii pe care le consideri propice domeniului si companiei tale si in functie de acestea iti dezvolti un plan bun. Asta inseamna ca, dupa o cercetare de piata bine facuta, alegi sa: introduci un nou produs sau serviciu, o noua modalitate de comunicare, un nume nou, un obiectiv nou al companiei tale, un public tinta nou, o alta directie de promovare.

Citeste si:  4 afaceri mama - fiica de mare succes

Fa schimbarea fara sa uiti de vechiul business

In momentul in care decizi sa iti reinventezi business-ul, pentru o perioada vei conduce doua afaceri simultan. In timp ce pregatesti terenul pentru noua companie, trebuie sa ai grija ca actuala sa functioneze cum trebuie. Asa ca, in timp ca vorbesti cu investitori, consultanti si echipe de marketing despre reinventare, nu uita sa te asiguri ca totul functioneaza bine si ca ai creat o strategie buna de schimbare.

Cere ajutor calificat

Cel mai bine, inainte de a initia procesul, asigura-te ca ai cerut ajutor specializat. Un expert in marketing, care are studii temeince despre piata si despre cum este ideal sa iti reinventezi businessul este necesar. Cosultanta in ceea ce priveste schimbarile foarte mare este intotdeaua o idee buna, mai ales cand pui totul in joc. Iar o persoana calificata ofera sfaturile cele mai bune si in cunostinta de cauza.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Dupa ce iti reinventezi business-ul nu uita ca va fi greu, la fel ca o afacere noua. Trebuie sa lucrezi mult si sa nu te lasi dezamagit daca nu obtii succesul imediat.