In fiecare zi oamenii sunt bombardati cu sute de mesaje de promovare, motiv pentru care a devenit tot mai dificil sa creezi mesaje eficiente care sa fie auzite si retinute. In acest sens, scopul tau este sa iti diferentiezi mesajele de celelalte sute care circula zilnic. Nu doar concurenta trebuie sa fie cea pe care sa o ai in vedere, ci toate mesajele de marketing folosite de companii. De ce? Pentru ca oamenii s-au plictisit de toate aceste modalitati clasice de a fi persuadati, drept pentru care nu mai acorda prea multa importanta textelor de promovare.

Iata o serie de sfaturi pe care sa le iei in calcul pentru ca mesajul de promovare folosit de compania ta sa iasa in evidenta.

  1. Concentreaza ideea principala a textului pe solutie.

Produsul sau serviciul pentru care creezi mesajul trebuie sa apara ca o solutie la o problema sau ca o acoperire a unei nevoi clare. In acest sens, trebuie sa faci o cercetare pentru a-ti cunoaste publicurile. Identifica nevoiele si problemele cu care acestea se confrunta si, apoi, plaseaza-ti produsul ca o rezolvare.

  1. Stabileste si vizeaza un anume public tinta.

Marketing-ul care nu are un public bine definit este o pierdere de timp si de bani. Orice companie trebuie sa isi cunoasca publicul tinta, iar, in general, fiecare campanie de marketing vizeaza doar o parte din respectivul.



  1. Foloseste titluri si subtitluri.

Un text de jumatate de pagina scris fara spatii intre randuri are sanse foarte putine de a fi citit. Foloseste titluri si subtitluri pentru a atrage din punct de vedere estetic, apoi ai grija ca respectivele sa fie atragatoare din punct de vedere al continutului si sa starneasca dorinta de a citi tot continutul.

  1. Ai grija la font, culori si dimensiuni.

Un mesaj trebuie sa actioneze ca un carlig din toate punctele de vedere. Este ceva normal sa incerci sa il faci sa iasa in evidenta, dar ai grija sa nu devina neprofesional. Fonturile exagerat de mari si greu de descifrat, culorile prea puternice sau fraze intregi scrise cu litere ingrosate sunt deranjante pentru ochiul uman.

  1. Acroseaza clienti printr-o gratuitate.

Oamenii cauta lucruri gratis si reactioneaza imediat daca le oferi asa ceva. In timpul unei campanii de marketing, in loc sa oferi o reducere la un produs sau serviciu, incearca sa oferi ceva gratis: o consultanta gratuita, un e-book sau orice altceva ce se preteaza domeniului tau.