Modul de recrutatre, adesea, este prima impresie pe care o lasa o companie, prin asta reflectandu-si cultura si puterea brandului.

Iti prezentam 4 pasi ai procesului de recrutare ce te vor ajuta sa scoti in evidenta atat cultura companiei, cat si calitatea si puterea brandului.

  1. Fa o cercetare a procesului de recrutare actual

Fa o analiza amanuntita a practicilor de recrutare curente, apoi, pune-te in pielea unei persoane talentate care nu a auzit de compania ta pana acum. Cum vei reusi sa ajungi la acea persoana? Folosesti instrumente de filtrare pentru a ajunge la acel tip de talent de care ai nevoie? Ce rol joaca retelele de social media in acest proces? Cum arata site-ul companiei, mai ales in sectiunea „Cariere”?

Citeste mai jos

Analizeaza intreaga forma a procesului de recrutare, de la inceput, pana la angajarea finala si da-ti seama ce ar trebui sa schimbi sau sa adaugi pentru a atrage talentul de care ai nevoie. Ai putea chiar sa ceri un feedback legat de procesul de recrutare, atat de la angajatii actuali cat si de la cei care au ales o alta oportunitate de cariera.

 

  1. Identifica si imbunatateste punctele slabe

Odata ce ai facut o analiza amanuntita a procesului de recrutare, punctele slabe ar trebui sa iasa clar in evidenta. Intrebarea este: ce ai putea face pentru a intari aceste puncte slabe? Inainte de a face unele schimbari in aceasta privinta, mai pune-ti urmatoarele intrebari: Ce anume ar putea atrage talente de top? Cum s-ar putea face asta printr-o reflectare fidela a ceea ce insemna compania? Cu siguranta, ultimul lucru pe care ti-l doresti este acela de a nu prezenta informatii corecte si relevante despre companie.

Citeste si:  Succesul companiei alaturi de succesul noului angajat

Este foarte important sa retii urmatorul lucru: recrutarea reprezinta o oportunitate majora de branding. Scopul este acela de a ramane in mintea oamenilor ca un loc de munca minunat, chiar si in mintea acelora care nu au reusit sa se identifice cu jobul oferit de tine.

 

  1. Foloseste-te de social media

Pentru oamenii de HR, aparitia retelelor de social media a reprezentat o oportunitate extraordinara. Acestea au devenit un instrument extraordinar de comunicare cat si unul prin care isi pot face mai usor simtita prezenta pe piata.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Resurse Umane

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Retelele de social media te pot ajuta foarte mult si in atragerea talentului de top pentru compania ta. Pentru a face acest lucru, apeleaza la un specialist in domeniu care te va ajuta sa iti pui in evidenta cele mai importante calitati cu ajutorul caroara, prin targetare, sa atragi exact talentul de care ai nevoie.

 

  1. Pastreaza veridicitatea

Asa cum am spus si mai sus, incearca sa reflecti o imagine corecta si clara a companiei. Daca vei prezenta informatii eronate, vei atrage si tipul gresit de talent. Astfel, vei risca sa ii faci pe viitorii angajati sa se simta victimele unei inselatorii. Prezinta-ti compania exact asa cum e ea: haioasa, dura, caraghioasa, etc. Doar asa vei reusi sa atragi oameni talentati care se vor simti confortabil la viitorul loc de munca.