Sa iti cresti productivitatea inseamna sa muncesti mai destept, nu mai greu si sa faci lucruri importante in fiecare zi. Acesta este un obiectiv usor de atins daca nu te sabotezi cu obiceiuri proaste.

Iata ce NU ar trebui sa mai faci, incepand de acum, daca vrei sa iti cresti productivitatea!

  1. Sa nu mai abuzezi de navigarea pe internet

Din cauza ca cei mai multi dintre noi avem acces la internet la locul de munca, devenim foarte tentati sa il folosim pentru a gasi raspunsul la orice intrebare ne vine in minte.

Citeste mai jos

Ar fi de preferat ca aceste intrebari sau ganduri sa ti le notezi undeva si sa cauti informatiile dorite mai tarziu, atunci cand nu ai altceva de facut.

  1. Multitasking-ul

Chiar daca a face mai multe lucruri in acelasi timp este considerat a fi o calitate, studiile arata ca doar un procent foarte mic al populatiei este capabil sa faca asta. Pentru cei mai multi dintre noi, insa, multitasking-ul este un obicei prost care ne scade capacitatea de concentrare si ne face mai putin productivi pe termen lung.

  1. Verificarea periodica a email-ului

Accesul constant la internet te poate face, de asemenea, sa iti verifici email-ul de mai multe ori pe parcursul zilei. Din pacate, datorita acestui obicei, pierzi timp pretios de lucru. Pentru a-ti mari productivitatea ai putea sa iti inchizi casuta de email si telefonul, pentru 30 de minute, atunci cand ai de munca intensiv.

  1. Amanarea sarcinilor importante pentru mai tarziu

Adesea, oamenii au tendinta de a-si incepe ziua cu sarcinile mai usoare de lucru, lasandu-le pe cele mai grele pentru mai tarziu.  Aceasta nu este chiar cea mai buna idee, deoarece, e posibil sa nu mai ajungi sa faci deloc acele lucruri amanate.

Citeste si:  Ce ii ingrijoreaza cel mai mult pe angajatii din Europa

Unele cercetari arata ca oamenii au o cantitate limitata de vointa care scade pe parcursul zilei. De aceea, este bine sa incepi ziua ocupandu-te de sarcinile mai grele si mai importante.

  1. Statul pe scaun toata ziua

In afara de faptul ca ar trebui sa te ridici de pe scaun cel putin 5 minute la fiecare ora, in cazul in care esti nevoit sa mergi la intalniri, ai putea sa te gandesti la ideea unei intalniri mergand pe jos. Vei fi surprins sa vezi cum aerul curat te va face sa ai o gandire mai proaspata.

 

  1. Prioritizarea gresita

Unii oameni cred ca avand o multime de obiective, este cea mai sigura cale de a ajunge la succes gandindu-se ca in cazul in care un plan esueaza le mai raman o multime de variante. Din pacate, acest mod de a actiona este extrem de neproductiv.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Resurse Umane

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cum sa iti setezi corect prioritatile? Fa-ti o lista cu 25 de obiective si alege dintre acestea 5 din cele mai importante.

  1. Tinerea telefonului aproape de pat

Inceteaza sa mai faci asta! Ecranele LED de la telefoanele, laptop-urile si tabletele pe care le folosim,emana asa-numita lumina albastra, care, asa cum arata unele studii, suprima productia de melatonina, hormonul ce ajuta la reglarea ciclului de somn. Cercetarile mai arata ca persoanele cu un nivel scazut de melatonina sunt mult mai predispuse la depresii.