Daca detii o companie cu cel putin doi angajati, atunci PontajOk este solutia ideala pentru tine. PontajOK este o aplicatie mobila ce poate fi folosita pentru pontarea timpului de lucru al angajatilor dintr-o firma.

Articolul 119 din Codul Muncii precizeaza in mod expres: Angajatorul are obligatia de a tine la locul de munca evidenta orelor de munca prestate zilnic de fiecare salariat, cu evidentierea orei de incepere si a celei de sfarsit al programului de lucru si de a supune controlului inspectorilor de munca aceasta evidenta, ori de cate ori se solicita acest lucru. Cu aplicatia Pontaj OK nu numai ca vei fi in deplina legalitate privind pontajul, dar vei avea si afacerea mai bine organizata

Citeste mai jos

Cu ajutorul aplicatiei poti sa planifici, administrezi si inregistrezi orele de munca ale angajatilor. Platforma PontajOK te ajuta sa economisesti timpul petrecut cu birocratia, iti ofera garantia ca datele tale sunt in siguranta, este usor de implementat si utilizat si are integrata o aplicatie mobila, asadar, poate fi folosita oricand si oriunde.

PontajOk este solutia completa de pontaj pentru 75 de companii active, inregistreaza 1432 utilizatori zilnic si se bucura de o experienta de 6 ani pe piata.

 

Ce functionalitati are integrate?

  • Gestiunea timpului – este inregistrata inceperea si finalizarea timpului de lucru al angajatilor
  • Geofencing – permite selectarea sediului sau punctelor de lucru unde angajatul isi desfasoara activitatea
  • Tasklist – sunt gestionate si coordonate eficient sarcinile de munca, se aloca task-uri per angajat, echipa sau proiect
  • Concedii – administrarea concediilor angajatilor poate fi realizata usor prin aplicatie, se calculeaza numarul de zile disponibile automat
  • Sabloane de activitati – sunt configurate sabloane cu programul de lucru in functie de numarul de ore lucratoare alocate fiecarui angajat
  • Organigrama – iti ofera posibilitatea sa vizualizezi in timp real, grafic, activitatile angajatilor
  • Rapoarte – sunt generate diverse tipuri de rapoarte per angajat, echipa, client, per proiect, per task, pentru a vizualiza eficienta
  • Baze de date criptata – ai garantia ca datele tale sunt in siguranta
  • Disponibila pe toate platformele – functioneaza pe web, Android si iOS
  • GDPR Ready – este o solutie de pontaj in conformitate cu legislatia europeana
  • Start/Stop prin SMS – pentru telefoanele non-smart, s-a implementat functia Start/Stop prin SMS
  • Conform OUG 53/2017 – este o solutie completa in conformitate cu legislatia nationala in vigoare
Citeste si:  10 motive pentru care sa alegi medierea

Aplicatia pune la dispozitie doua tipuri de conturi: BASIC si Premium. Pe langa gestionarea activitatilor si a concediilor pe care contul Basic le are, pachetul Premium contine posibilitatea impartirii activitatilor pe taskuri.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Resurse Umane

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Aplicatia a fost dezvoltata de Cirrusnet si Elysian, echipe de profesionisti cu peste 10 ani experienta in dezvoltarea si implementarea solutiilor IT ce ofera clientilor lor servicii de calitate, adaptate diverselor tipuri de business. Folosesc cele mai noi si mai flexibile tehnologii pentru a aduce la indemana companiilor romanesti alternative IT inovatoare si eficiente. Toate pentru a asigura, astfel, flexibilitate si adaptabilitate intr-un context economic aflat in continua schimbare.

Cu aplicatia Pontaj OK nu numai ca vei fi in deplina legalitate privind pontajul, dar vei avea si afacerea mai bine organizata. Mai mult decat atat, ai ocazia sa o testezi GRATUIT!