Ai putea fi tentat sa crezi ca social media e ceva simplu, mai ales cu atatea instrumente de gestionare si urmarire prin care iti poti creste prezenta in acest mediu. Insa nu este deloc usor.

Iti prezentam cateva practici dovedite care cu siguranta iti vor face munca pentru cresterea prezentei in social media mult mai usoara.

 

Genereaza constant continut de calitate

Aceasta este cheia si unul din cele mai importante sfaturi. Cand vine vorba de generare de continut pe retelele de social media, cu cat acesta este mai de calitate, cu atat prezenta ta va fi mai puternica. Sfat: planifica-ti postarile cu ceva timp inainte si editeaza-le cu grija.

 

Foloseste-te de cele mai bune abilitati ale fiecarei retele de social media

Citeste mai jos

Fiecare retea de socializare are o functie unica de captivare a adeptilor. Incearca sa nu postezi acelasi continut pe Facebook, Twitter sau Instagram, incearca sa explorezi cu adevarat oportunitatile pe care ti le ofera fiecare platforma. Facebook se adreseaza unei multimi mai generale si este mai eficient pentru campanii de marketing; Twitter iti permite sa interactionezi mai mult cu cei care te urmaresc, in timp ce instagram te ajuta sa iti afisezi si sa scoti in evidenta partea vizuala a produsului tau.

Afla mai multe citind articolul „Cum iti alegi retelele sociale pentru marketing online”.

Povestile vand

Construiesti o piata pentru produsul sau serviciul tau, in primul rand, prin castigarea increderii utilizatorilor. Posteaza cele mai bune informatii posibile si odata ce oamenii vor capata incredere in tine, iti vor achizitiona si ceea ce doresti sa vinzi.

Citeste si:  Cum te folosesti de Internet ca sa atragi noi clienti pentru afacerea ta

Sfat: Nu vinde, ofera informatii!

 

Raspunde-le oamenilor

Sa luam ca exemplu Twitter. Acesta elimina distanta dintre o companie si clientii acesteia deoarece permite exprimarea unei reactii instantanee si in acest fel poti ajuta rapid clientii cu raspunsurile de care au nevoie. Atunci cand le raspunzi clientilor, incerca sa nu foloseti un limbaj formal si impersonal ci raspunde folosind un limbaj prietenos si bland. In acest fel, cu siguranta iti vei convinge clientii si mai mult ca se merita sa cumpere de la tine.

 

Nu uita de call to action

Nu ignora introducerea de call to action in postarile tale deoarece acesta este un element cheie in optimizarea ratelor de conversie. Pentru a castiga noi clienti sau pur si simplu petru a atrage atentia celor deja existenti, nu uita de felul in care ii indemni, ii incurajezi si ii motivezi sa faca ceva. Tot ce trebuie sa faci este sa analizezi produsul sau serviciul si beneficiile pe care acesta i le ofera consumatorului, pentru a te folosi de aceste elemente atunci cand vrei sa il convingi sa actioneze.