WPG Racing Solutions SRL (WPG-RS), companie romaneasca, din Bucuresti, este mandra sa anunte ca s-a situat in Top 3 Cele mai bune contact center din Europa in cadrul European Contact Centre & Customer Service Awards 2018 (ECCCSA), obtinand medalia de bronz.

Winning the Bronze Medal

Citeste mai jos

WPG Racing Solutions este contact center-ul mondial pentru Formula 1™. Se ocupa, pe tot parcursul anului, 365/365, de interactiunea cu fanii din peste 100 de tari, in mai multe limbi.

Fondatorul World Phoning Group, Wayne Silver, a spus ca: “A fi alesi drept una dintre cele mai bune contact center-uri din Europa de catre colegii nostri reprezinta o realizare importanta. Doresc sa multumesc juratilor ECCCSA pentru ca ne-au selectat. Sunt coplesit de aceasta onoare. Exista mii de contact center in Europa, iar noi suntem singura companie romaneasca selectata printre finalisti. Acest premiu confirma faptul ca inca este loc in aceasta industrie pentru companii mici, private, care pot oferi servicii excelente clientilor.”

“A castiga un premiu ECCCSA este un lucru de care WPG Racing Solutions trebuie sa fie foarte mandri. Procesul de jurizare a fost foarte riguros, juriul fiind format din specialisti in industrie, foarte experimentati, care ii recunosc cu usurinta pe cei mai buni. Felicitari!” Ann-Marie Stagg, Presedintele juratilor, ECCCSA.

Silver a adaugat: “Suntem norocosi sa lucram pentru un partener extraordinar, care pune fanii pe primul loc si care intelege ce inseamna sa livreze “servicii de clasa mondiala”.

WPGRS - ECCCSA Bronze Logo

Sunt foarte fericit pentru intreaga noastra echipa din Bucuresti. Aceasta realizare remarcabila din primul an al parteneriatului cu Formula 1™ este o reflectare directa a spiritului, culturii si muncii lor de echipa – acest premiu le apartine, tuturor. Ma astept la realizari si mai mari anul viitor!”

Citeste si:  Mingea medicinala si beneficiile sale

Citeste mai jos

WPG Racing Solutions SRL este sucursala detinuta in totalitate de World Phoning Group Inc., o companie canadiana din Toronto, Ontario. Misiunea lor este sa devina cel mai bun furnizor de solutii de interactiune cu fanii si de suport al OTT, Racing and Esport industries. Planurile de crestere si expansiune al WPG-RS sunt sustinute de Export Development Bank of Canada (ECD) si de Business Development Bank of Canada (BDC).

Premiile ECCCSA au fost acordate anual, timp de 19 ani si sunt recunoscute ca fiind cea mai de pret realizare din industria de contact center din Europa. Ceremonia decernarii premiilor din 2018 a avut loc pe 27 noiembrie, in Londra, avand ca participanti 1200 de profesionisti din domeniu.

www.ecccsa.com