6 greseli de evitat in promovarea pe Facebook

Promovarea pe Facebook joaca un rol foarte important in strategia de marketing a unei companii, totusi, nu toti sunt experti si greselile pot fi foarte usor facute. Ei bine, astfel de greseli pot narui o sursa foarte importanta de comunicare cu publicurile afacerii tale. Astfel, iata sase greseli care te pot tine in loc si pe tine.

1. Pagina incompleta

Foloseste-te de Facebook la capacitate maxima si completeaza toate sectiunile pe care le poti completa. Gandeste-te ca foarte multi consumatori se informeaza despre o afacere chiar pe aceasta pagina, asa ca ar fi pacat sa nu ai numarul de telefon, nu ?

2. Folosirea unei fotografii de coperta nepotrivite

Fotografia de coperta este prima care poate atrage atentia utilizatorilor, asa ca trebuie sa ii dai mare importanta. Foloseste o imagine care sa suprinda esenta brandului tau, a produselor sau serviciilor pe care le oferi. Totodata, este bine sa o schimbi din cand in cand. Mai ales daca derulezi o campanie, online sau nu, este esential ca si in fotografia de coperta sa apara elementele vizuale diferentiatoare.

Citeste mai jos

3. Nerespectarea termenilor si conditiilor Facebook cand vine vorba de concursuri

De ce sa risti? Citeste bine termenii si conditiile si asigura-te ca faci totul legal. Sunt o multime de lucruri care sunt clar interzise de reteaua sociala, dar le intalnim peste tot. Nu este o varianta buna.

4. Postarea excesiva

Daca vrei sa iti cresti rata de engagement, nu trebuie sa postezi de cinci ori pe zi. In primul rand, postarile nu au cum sa creasca in reach si engagement, iar oamenii care te urmaresc vor fi deranjati, deci ii vei pierde. Una, maxim doua postari de continut pe zi sunt suficiente pentru promovarea eficienta pe Facebook.

Citeste si:  Karol Karpinski (Facebook): eCommerce insights din culisele Facebook-ului

 5. Prea mult text

Studiile arata ca postarile care au intre 100 si 250 de caractere strang cu 60% mai multe like-uri decat cele mai lungi, iar cele cu 80 de caractere sau mai putin, au rata de engagement cu 27% mai mare. Foloseste in schimb mixul multimedia. Imaginile si clipurile video fac mult mai mult decat cuvintele.

6. Ignorarea Insight-ului


Promovarea pe Facebook trebuie facuta cu cap. Trebuie sa analizezi ce fel de continut apreciaza mai mult fanii tai, la ce ore sunt acestia activi. Asadar, foloseste-te de toate analizele pe care reteaua ti le ofera. Iti vei intelege mult mai bine publicul si, pana la urma, care este cheia unor actiuni de marketing eficiente?


 


Autor: Claudia Caraba