Brandul L’Oreal, un lider mondial in industria frumusetii, are o istorie de peste 100 de ani, iar pe piata romaneasca este prezent de peste 17 ani. Acesta isi are inceputurile in anul 1907 cand tanarul chimist francez Eugène Schueller a dezvoltat o formula de vopsea de par inovatoare. Aceasta vopsea s-a numit “Auréole”. Astfel, incepe istoria L’Oréal. Eugène Schuller, creeaza si produce propriile sale produse care erau vandute in saloanele de infrumusetare din Paris din acea vreme.

In anul 1920 compania lui Schuller avea 3 chimisti, in anul 1950 echipaistoria brandului l'oreal de cercetare a companiei numara 100 de chimisti iar in prezent numarul lor este peste 2000.

Citeste mai jos

In anul 1933 Schuller a deschis primul magazin al companiei L’Oreal care s-a numit Votre Beauté, un magazin care era devotat femeilor.

In anul 1950 cand a aparut publicitatea prin intermediul filmului, L’Oreal a profitat de aceasta oportunitate si a debutat in aceasta forma de publicitate cu o companie pentru Ambre Solaire, produs care a fost reintrodus pe piata dupa cel de-al doilea razboi mondial. Trei ani mai tarziu, firma L’Oreal castiga primul premiu Oscar pentru publicitate.

Cotat la bursa din 1994, Grupul dirijat de 10 ani de catre Lindsay Owen-Jones, este apreciat de investitori pentru capacitatea sa de reactie la crize si realizarile sale. In 1998 Grupul ocupa locul 3 la Bursa din Paris (capitalizarea la bursa fiind de 273 miliarde franci francezi).

In 2002 Grupul a continuat sa se extinda in afara Europei si in America de Nord. Pentru a  faceistoria brandului l'oreal posibil acest lucru, in fiecare zona s-au concentrat, extins si specializat capacitati de productie.

De cand a fost fondat in 1907 de catre chimistul francez Eugène Schuller, Grupul L’Oreal a continuat sa investeasca in cercetarea cosmeticelor cu un singur scop: de a imbunatati calitatea si eficacitatea produselor lor cu ajutorul inovatiei stiintifice. In fiecare an Grupul L’Oreal aloca 3% din profit pentru cercetare si dezvoltare.

Citeste si:  3 povesti de succes inspirationale

Compania ofera produse complexe si complementare, adevarate descoperiri revolutionare, menite sa ofere solutia perfecta nevoilor fiecarui consumator. In acest sens, toate brandurile internationale care au fost lansate pe piata locala au avut in vedere oferirea celei mai bune si mai complete game de produse ce combina calitatea, eficacitatea si siguranta in fiecare categorie de cosmetice: ingrijirea parului, colorare, ingrijirea pielii, machiaj, parfumuri. Aceasta detine peste 500 de branduri printre care se numara Garnier, Lancome, Kerastase, Maybelline, Cacharel, Vichy.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Povesti despre afaceri de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

istoria brandului l'oreal Prezenta in 120 de tari, L’Oreal Paris se bazeaza pe o singura filozofie: aceea de a inova si a oferi un produs cat mai eficient si la un pret foarte bun. Aceasta filozofie a fost practicata de la inceputurile companiei. Este de asemenea un nume ce straluceste prin diversitatea sa, prin cunoscutele femei din toata lumea: Claudia Schiffer, Ging Li, Heather Locklear, Milla Jovovich, Diana Hayden.

“L’Oreal pentru ca merit!” este simbolul sinergiei dintre produsele superioare si personalitati impunatoare. Este un mesaj care valorifica femeia pe intregul glob. Mai presus de orice, in spatele acestei afirmatii se afla angajamentul companiei, care, prin marcile sale variate, glorifica frumusetea femeii.

De la an la an, diversitatea echipelor L’Oreal a contribuit la deschiderea companiei si la bogatia culturala a acesteia. Activitatile Grupului L’Oreal au la baza ambitia de a fi un lider demn de urmat, cu standarde etice ridicate.