Folosirea retelei sociale Facebook pentru promovarea companiei tale este vitala in zilele noastre. Automat, folosirea corecta a acestui tip de promovare este o oportunitate uriasa si trebuie profitat de ea.

Sfaturile de mai jos te vor ajuta sa demarezi o campanie eficienta pe Facebook.

Citeste mai jos

  • In momentul in care postezi, nu uita sa adaugi si fotografii. Oamenii sunt mult mai receptivi atunci cand vad imagini reprezentative. Chiar daca vrei sa transmiti un text, pune-l alaturi de o fotografie. Pe langa pozele care circula oricum in acest mediu, orienteaza-te spre a distribui fotografii cu echipa ta de angajati, cu cel mai productiv departament al lunii si asa mai departe. Pozele cu oameni au cel mai mare impact asupra oamenilor.

 

  • Trebuie sa stii cand este cel mai bine sa postezi. Exista statistici din care poti afla in ce moment al zilei sunt anumiti oameni activi pe Facebook, dar, mai mult decat atat, trebuie sa iti cunosti proprii fani. Asadar, ai nevoie de o cercetare din care sa concluzionezi momentele oportune ale zilei, ale saptamanii in care sa postezi.

 

  • Adreseaza intrebari si organizeaza concursuri. Incearca sa pornesti discutii in care sa se angajeze cat mai multe persoane. Pune intrebari, cere pareri, gandeste-te la ce anume tip de continut iti devin fanii activi. In cazul organizarii de concursuri, oricine vrea lucruri gratis. Pentru a-ti acrosa publicul cat mai bine, foloseste cuvinte precum “castiga”,  “castigator” sau “sansa”.

 

  • Elibereaza-te de emotii. Oamenilor le place sa vada postari usor sentimentale, le considera o dovada de umanitate si de sinceritate. In plus, aproape sigur se vor angaja in discutii.
Citeste si:  Schema postarilor pe Facebook in functie de zilele saptamanii

 

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

  • Tine minte ca nisa este mai importanta decat numerele. Daca ai o companie care lucreaza exclusiv cu avocati, dar din cei 10.000 de fani ai tai doar 100 sunt avocati, nu inseamna ca stai foarte bine si ar trebui sa iti regandesti strategia.

 

  • Un ultim factor de luat in calcul este existenta publicitatii platite pe aceasta retea, Facebook Ads.