Probabil ca si tu ai auzit pana acum o multime de sfaturi pentru promovarea pe Facebook a unei companii: sa ii implici pe fanii tai, sa generezi conversatii, sa fii prompt etc. Ei bine, acum iti prezentam o serie de sfaturi mai putin discutate, dar care te pot ajuta enorm.

  • Foloseste  Facebook-ul pentru a-ti mari baza de date. Mai mult decat delectarea fanilor tai cu materiale cat mai interesante si tinerea lor aproape de brand, poti incerca sa iti largesti baza de date. Sa le iei direct adresele de email publice, nu este etic, dar ce ar fi daca ai organiza un concurs pe Facebook, iar conditiile de participare sa includa oferirea datelor de contact.
  • Cand ramai fara inspiratie, vezi ce mai posteaza numele mari. In niciun caz nu te incurajam sa renunti la originalitate, dar, unde poti gasi o inspiratie mai buna decat pe paginile companiilor care mananca marketing pe paine? Revenim, nu spunem sa copiezi, ci doar sa iti cauti inspiratia pentru materialele proprii.
  • Optimizeaza-ti pagina de Facebook pentru motoarele de cautare. Fa o mica cercetare pe Google inainte de a-ti alege numele si adresa URL. Daca tot investesti timp intr-o astfel de pagina, de ce sa nu ai vizitatori veniti din cautari in motoarele de cautare? Totodata, incearca sa oferi link-uri catre pagina ta prin cat mai multe canale online. Ajuta!
  • Colaboreaza cu formatorii de opinii din mediul online. Oameni, pagini, site-uri care sunt citite si cautate de mii si zeci de mii de persoane pe zi vor fi de acord cu un parteneriat strategic, atata vreme cat vei stii cum sa pui problema in fata lor.
  • Programeaza-ti postarile! Chiar daca stiai sau nu de aceasta posibilitate, este timpul sa o folosesti. Astfel, te poti organiza mult mai bine, iar obiectivele strategiei tale de marketing vor fi mai usor de atins si de urmarit.
Citeste si:  Google iubeste datele: Ce metode de promovare functioneaza mai bine pentru business-ul tau online?

Autor: Claudia Caraba