Un curs de o zi adresat brandurilor, agentiilor si ownerilor de media care au deja experienta si cunostinte de baza, practice in lucrul cu campanii bazate pe continut.  Acest curs va include atat exemple B2B cat si B2C.

Citeste mai jos

Beneficii practice: Intelegerea rolului content marketing in mixul de marketing. Planificarea, crearea, executarea si masurarea programelor eficiente de content marketing. Sa inspire creativitate in publicitatea digitala si sa disemineze bune practici. In cadrul cursului vor fi evidentiate cele mai recente tendinte si realizari ale domeniului.

Agenda

Introducere

Sesiunea 1  – Dezvoltarea Content Marketingului si Native Advertising

Putina istorie si evolutie  – De ce focus pe continut?

Parteneriate  – experienta de lucru cu clientii, agentii creative, media buyers si media owneri

Sesiunea 2 –  Rolul Content Marketingului

Ultimele tendinte in customer choice si decision-making

Principiile implicarii audientei in contextul “zgomotului mediatic” in social media

Importanta continutului de format scurt, mediu si lung

Deviceuri si platforme

Focusul pe consumator – definirea strategiei si obiectivelor de content marketing

Sesiunea 3 – Programe si campanii de content marketing

Dezvoltarea strategiei de continut – obiective, scalarea in timp, bugete si resurse

Briefing si pitching pentru campaniile de content marketing

Brand(ed) stories intr-o lume conectata

Provocari pe termen lung, mediu si scurt

Utilizarea expertilor in-house, influencerilor, resurselor externe, ownerilor de media si jurnalistilor.

Managementului earned media si a continutului generat de utilizatori in cadrul programelor proprii Studii de caz (including the good, the bad and the ugly)

Sesiunea 4 – Eficienta content marketing-ului

Obiective si beneficii – masurarea robusta a performantei

Citeste si:  16 noiembrie, Bucuresti, RO-Product

Folosirea surselor de date pentru informarea asupra campaniilor proprii – intelegerea cererii, activarii, engagementului, amplificarii, view through

Rolul attribution in intelegerea performantei

Optimizarea campaniilor

Aspecte finale – O privire in viitor

Inovare & oportunitati

Perspective din pietele in dezvoltare

Feedback & incheiere

Citeste mai jos

Detaliile evenimentului

Cand

22.02.2018

Unde

Education Point – Strada Mendeleev I. D. 7-15, 010361 Bucharest, Romania

IAB Academy Romania – Community

Program educational dezvoltat de IAB Romania cu aportul specialistilor din industria locala si internationala de digital si sprijinit de IAB Europe.

Trainer – Steve Thompson