Fie ca esti seful unui mic departament sau CEO-ul unei companii, ca lider eficient ar trebui sa incerci sa creezi un mediu cat mai placut de lucru pentru colegii sau subalternii tai. Oamenii fericiti si relexati dau cel mai bun randament. Uite cateva idei pentru a destinde atmosfera la munca, pastrand si profesionalismul necesar.

1. Ia cu tine cateva mici atentii.

Cand oamenii se bucura de un tratament special, sunt mai fericiti. Poti lua cu tine niste fursecuri sau fructe proaspete pe care sa le imparti cu colegii in timpul pauzei de masa.

Citeste mai jos

2. Trimite un e-mail cu un banc sau un clip video haios.

Ai grija, doar, ca respectiva alegere sa fie potrivita pentru munca si nu face acest lucru atat de des incat sa devina o rutina. Astfel, oamenii se vor bucura mai mult de moment.

3. Ofera zambete si complimente.

Sa fii dragut nu e un lucru rau. Simplul fapt ca rupi stresul unei zile grele cu o atentie de acest tip, poate schimba intreaga atmosfera. Cu toate acestea, nu exagera.

4. Invita-ti colegii la o activitate dupa munca.

Anunta-i inca de la inceputul zilei, astfel incat, sa munceasca cu drag stiind ca vor avea parte de o seara placuta si destinsa.

 

Citeste si:  Cat de important este felul in care comunica pentru un lider adevarat