Valeria Tudor este antreprenoarea ce sta in spatele unui brand din ce in ce mai dezvoltat in piata de PR din Romania – The House PR. Dupa multe experiente si joburi in zona comunicarii si a relatilor publice, Valeria a pornit pe calea antreprenoriatului si acum business-ul ei implineste un an.

Sa aflam mai multe despre povestea ei si a brandului de care are toate motivele sa se mandreasca.

 

Valeria, in primul rand, Portal Management se pozitioneaza ca o sursa de inspiratie pentru performanta in afaceri. Spune-ne ce anume de motiveaza pe tine. Ce te determina sa continui sa te dezvolti, sa treci peste zilele in care parca nimic nu iese asa cum ai vrea, sa iti conduci business-ul pe drumul catre succes?

Citeste mai jos

Oamenii. De cand am lansat agentia, cercul meu de prieteni s-a schimbat si nu pentru ca asa mi-am dorit eu neaparat. Oamenii pe care ii aveam in preajma au fost inlocuiti de altii, mai autentici si mai frumosi. Am strans o mana de indivizi care schimba lumea la propriu, fie sustinand cauze prin ONG-urile pe care le conduc, fie facand bine pentru oameni prin felul lor de a fi, prin meseria sau prin business-ul lor. Ma motiveaza sa imi vad echipa multumita si cred ca daca faci (cel putin) un om sa zambeasca in fiecare zi, simti ca ai reusit in viata si ca e bine.  

 

Ce anume te-a facut sa intri in zona antreprenoriatului? Ai avut mai multe joburi, iar cariera ta urma o linie ascendenta. Povesteste-ne!

E adevarat. Am avut multe job-uri, atat si in agentie, cat si la client. Toate au fost din ce in ce mai spectaculoase si mi-au permis sa ma dezvolt foarte mult pe plan profesional, insa multe dintre ele nu se mai potriveau cu principiile mele de business si de viata in general. Aveam un vis, iar momentul cand am devenit mamica a produs un declic in mine. Mi-am dorit altceva.

 

In momentul in care ai lansat The House PR, deja exista o concurenta destul de mare pe piata. Cum ti-ai gandit obiectivele in acest context? Ce elemente de diferentiere ti-ai propus sa aloci acestei afaceri?

M-am gandit inca de la inceput ca nu aveam cum sa fim concurenta pentru agentiile deja consacrate. M-am necajit cand am vazut articole in care se spunea ca start-up-urile nu livreaza calitate, insa am trecut peste asta. Principalul obiectiv a fost ca in viata: acela de a supravietui. Mi-am asumat angajamentul de a creste incet, dar sanatos. Restul e istorie, cum se spune. Focusul principal a fost acela de a ne construi un portofoliu, iar etapa a doua a constat in iesirea din zona de start-up. Ne-am dorit ca oamenii sa inteleaga ca venim cu un background in spate, chiar daca agentia este tanara.

Diferentiatorul nostru este ca ne place sa lucram slow-paced si ca, indiferent de contextul in care ne facem meseria, livram rezultate de calitate si tinem la profesionalism. Este vital, nu numai la inceput, sa iti pastrezi standardele si chiar sa le cresti, daca vrei sa rezisti pe piata si mergi mai departe.

 

Acum, afacerea ta sarbatoreste primul ei an. Care au fost cele mai mari realizari pe care consideri ca le-ai atins?

Cateva dintre cele mai mari realizari ale noastre au fost acelea de a introduce pe piata brand-uri consacrate pe plan international, de a lucra pentru organizatii cu care ne-am identificat si care activeaza si pe piata din Marea Britanie, de a sustine alte start-up-uri autentice romanesti, pentru care am facut magie chiar daca bugetul nu parea sa ne permita asta.  

 

Si care a fost cel mai mare obstacol pe care ai reusit sa il treci, dar, mai ales, cum anume?

Citeste si:  Alexandru Dinu: Atitudinea pozitiva este elementul cheie al oricarui succes in cariera

Cel mai mare obstacol a fost acela de a-i face pe oameni sa inteleaga la ce e bun PR-ul si cum lucreaza, de a percepe faptul ca noi avem si un rol de consultant si ca lucram in interesul lor. Dupa cateva luni de colaborare, obstacolul a fost eliminat de la sine, pentru ca oamenii s-au convins ca exista rezultate si ca nu le-am promis nimic mai mult decat ceea ce am putut sa livram.

 

Cum pare  lumea de business acum, ca faci parte din ea? Care sunt asemanarile si diferentele pe care le-ai descoperit fata de viziunea pe care o aveai inainte de a fi antreprenor?

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Interviuri antreprenori de succes

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Cred ca am fost la fel de dedicata si la fostele job-uri pe care le-am avut, insa acum parca ai mai multe responsabilitati. Diferenta majora consta in asumarea intregii relatii agentie-client, cu bune si cu rele. Este o diferenta de perspectiva in modul in care poti gestiona aceasta relatie, mai ales atunci cand ai si o echipa in spate, care trebuie sa isi imprime acelasi ritm ca al tau. Daca reusesti sa strangi in jurul tau oameni cu aceleasi principii si aceleasi valori, lucrurile se simplifica.  

 

Cum simti mediul de business romanesc pentru o femeie? Exista multe clisee legate de femeile in afaceri. Crezi ca romanii au inceput sa treaca peste ideile preconcepute care ne invadau inainte?

Cred ca oamenii sunt construiti sa gandeasca in pattern-uri, insa firile libere isi gasesc mereu un loc al lor. Indiferent ca esti femeie sau barbat, te lovesti constant de etichete, mai ales in mediul de business, care este unul extrem de competitiv. Preconceptiile supravietuiesc atata vreme cat le permiti sa faca asta. Cand esti suficient de puternic sa le spui “nu”, ramai doar tu, asa cum esti si asta se vede in tot ce faci. Sa fii mereu impacat cu tine insuti, asta iti da o putere si o libertate de nedescris.

 

Stim ca de curand ai obtinut un premiu la Elite Business Women. Ne poti spune mai multe despre semnificatia acestui premiu?

Sigur ca da. Este primul premiu al agentiei, dupa un parteneriat strategic cu Elite Business Women. Intr-o jumatate de an am comunicat initiativele acestui proiect, am fost aproape de ideea care sta la baza acestei comunitati de business – aceea de a sustine femeia antreprenor din Romania – si asta s-a vazut. Premiul de Elite Company of the Year 2015 reflecta munca noastra si increderea pe care ne-a acordat-o fondatoarea comunitatii.

 

Se pare ca drumul tau antreprenorial este pavat cu multe succese. Ofera un sfat pentru cei care se gandesc sa treaca de la statutul de angajat la cel de angajator. Care este reteta pentru a reusi?

N-as fi crezut ca voi spune asta, insa este extrem de important sa ai rabdare. Nimic nu se va intampla peste noapte, insa daca ai incredere ca vei reusi, asa va fi. Legat de investitii, la inceput ar fi ideal sa faci cat mai putine, pentru a te putea sustine pe o perioada cat mai indelungata. In rest, trebuie sa fii foarte activ si sa te axezi pe construirea unor relatii viabile de business. Restul vine de la sine.

 

In final, te rugam sa ne lasi aici o inspiratie pentru toti cititorii nostri – sa fie citatul Valeria Tudor!

Fiecare om are ceva special in el si daca crezi in tine, este suficient pentru a reusi orice iti doresti!

The House