Pe masura ce societatea noastra avanseaza in era digitala, si mai multe venituri vor proveni din vanzari online. In fiecare an, se poate observa o trecere a vanzarilor din magazinele fizice in cele virtuale (online). Aceasta este o oportunitate extraordinara.

In timp ce oportunitatile exista, reala este si competitia altor antreprenori care incearca sa ajunga la acelasi public tinta prin. Exista o mare agitatie in mediul de vanzari online de la expertii autoproclamati care sustin ca ei stiu cum sa obtina rezultate foarte simplu. Ai observat si tu, probabil, unul, doua anunturi pe Facebook care fac afirmatii despre succes.

Dar, exista o modalitate de a creste si de a construi  o afacere online prospera in ciuda competitiei existente. Acesta incepe cu alegeri inteligente. In continuare iti prezentam patru greseli elementare pe care chiar si cei mai destepti le fac fara sa-si dea seama. Aceste greseli ar putea sa-ti afecteze cresterea afacerii si atingerea scopurilor.

Concentrarea excesiva pe lucrurile solicitante 

Sunt multe componente si lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a construi o afacere online sau partea online a afacerii tale. Este usor sa te blochezi cand vine vorba de lucrurile solicitante. Aceste lucruri pot fi:

Citeste mai jos

– Schimbarea sau adaugarea constanta de lucruri diferite pe site-ul tau.

– Petrecerea a prea mult timp facand marketing in social media.

– Verificarea in mod constant a statisticilor si incercarea de a deslusi lucrurile neclare.

Toate aceste lucruri sunt necesare pentru a construi o afacere online, dar numai in cantitati moderate – trebuie sa existe un echilibru. Cea mai mare atentie si concentrare in mediul online ar trebui sa fie asupra modului in care se va construi un public loial si implicat. Poti avea cel mai bun site din lume, dar daca nimeni nu-l vede nu vei produce bani. Concentreaza-te pe lucrurile care iti construiesc publicul si nu pe lucrurile solicitante si care iti consuma tot timpul.

Urmarirea lucrurilor in voga la un moment dat in vanzari online

Intotdeauna va exista un lucru nou despre care toata lumea va spune ca este necesar de utilizat pentru a-ti creste afacerea.

Aceste lucruri ar putea sa ajute afacerea sau nu, si asta e ideea principala. Ar trebui sa stii ce te-ar putea ajuta in orice moment al eforturilor tale de a construi afacerea si ar trebui sa fie vorba despre ce e bine pentru afacerea ta si nu despre ce e in voga. Daca alegi sa urmaresti tendintele te va tine ocupat, dar falit.

Citeste si:  5 pasi prin care sa incepi o afacere online profitabila

Neplanificarea continutului si promotiilor

O multime de site-uri posteaza continut care are legatura cu gandurile lor din acel moment sau ceea ce este popular. Strategia asta nu este una tocmai buna. O strategie buna cu privire la continut incepe cu promotiile pe care le vei avea. Continutul este apoi proiectat pentru a raspunde la intrebari si pentru a demonstra valoarea intr-un mod care va duce la vanzarea produselor promotionale atuci cand vor fi oferite.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Marketing Online

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Un exemplu: sa presupunem ca te afli in domeniul relatiilor si ca ai un curs care ajuta cuplurile. Planuiesti sa oferi cursul in Februarie. Continutul tau din Ianuarie ar trebuie sa fie format din sfaturi utile, trucuri si recomandari pentru cupluri. La sfarsitul lunii Ianuarie iti informezi publicul ca oferi ajutor si mai detaliat in cadrul cursului tau. Continutul creat a dus catre curs. Asta nu inseamna ca nu vei acoperi si un subiect in voga, dar sa ai un plan clar care duce la venituri pentru afacerea ta.

Alergatul dupa oameni care nu sunt interesati si nici nu vor fi

Grupurile de Facebook sunt o resursa valoroasa pentru antreprenorii care stiu sa se foloseasca de ele si sa creasca numarul de vanzari online. Grupurile sunt sansa ta sa te conectezi cu publicul intr-ub mod mai personal. Insa, un lucru pe care sigur il vei observa in grupurile de pe Facebook este faptul ca oamenii publica in mod constant materiale de vanzare care sunt ignorate deoarece denota disperare.

Este ca si cum ai depune eforturi de marketing pentru oamenii care nu sunt interesati si care nu vor fi, probabil, niciodata. Du-te catre locul unde este publicul tau tinta si unde acesta cheltuieste banii, asa vei face vanzari online in mod eficient.