Recenziile din mediul online au un impact major asupra afacerii tale. Specialistii in comunicare avertizeaza ca peste 90% dintre consumatori fac alegeri bazate pe recomandarile clientilor, ale caror experiente anterioare, facute publice pe internet, functioneaza ca un indicator de incredere.

Batalia pentru increderea consumatorilor nu se poarta pe paginile web ale firmelor, unde comentariile negative sunt foarte usor de suprimat, iar cele pozitive sunt scoase in evidenta, ci pe forumuri si in social media. In consecinta, recenziile nefavorabile ii vor face pe potentialii clienti sa caute serviciile sau produsele dorite in alta parte.

Cum se face verificarea

Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK (www.ccoc.ro) pune la dispozitia tuturor celor interesati un instrument inovator pentru identificarea comentariilor negative la adresa firmelor care activeaza pe teritoriul Romaniei.

Citeste mai jos

Pe baza unui algoritm unic, care identifica sute de cuvinte, sintagme si expresii sensibile, folosite de clienti pentru a-si exprima nemultumirea, specialistii CBOK le evalueaza reputatia din mediul online. Verificarea este gratuita si nu implica nicio obligatie din partea firmelor evaluate.

firma1

Promovarea pe criterii de incredere

Firmele care se califica, datorita lipsei recenziilor nefavorabile, sunt invitate sa se alature platformei www.firmadeincredere.ro. Prin activarea cartii de vizita electronice (e-card), membrii platformei isi promoveaza produsele si serviciile, pot adauga si modifica oricand informatii despre promotiile si ofertele periodice. Astfel, la o simpla cautare pe Google sau alte motoare de cautare, clientii ajung mai repede la pagina lor si afla ca detin statutul Firma de Incredere.

Citeste mai jos

In plus, firmele inscrise pe platforma www.firmadeincredere.ro primesc materiale promotionale gratuite: Certificatul Onorific Firma de Incredere (gata inramat), autocolante rezistente la apa care pot fi dispuse in locuri cu vizibilitate maxima pentru a le indica statutul de membru, dar si posibilitatea utilizarii logo-ului proiectului pentru orice materiale de promovare viitoare, care sa le pozitioneze in fata clientilor ca firme cu reputatie impecabila.

Citeste si:  Filme motivationale pentru antreprenori (II)

Un proiect desfasurat la nivel european

Proiectul Firma de Incredere a luat nastere in urma cu trei ani in Polonia, iar de atunci s-a extins in alte tari europene: Republica Ceha, Ungaria, Slovacia, Serbia, Bulgaria, Estonia. Este implementat in Romania de Centrul de Cercetare a Opiniilor Clientilor CBOK, care a acordat certificatul Firma de Incredere la 4.500 de firme autohtone, iar numarul lor este in continua crestere. Ele se alatura celor peste 190.000 de firme din spatiul european care detin statutul de membru, beneficiind de avantajele care decurg din acesta.