Timpul trece, iar tu lucrezi tot la aceleasi lucruri. Stii ca esti destul de in urma cu programul si mereu apar lucruri mai putin importante pe care trebuie sa le faci urgent. Cu totii am fost in aceasta situatie ce putin o data in viata. In ciuda eforturilor pe care le facem pentru a ne organiza timpul in mod eficient si a fi mereu la zi cu proiectele, mereu se intampla sa ramanem in urma cu ceva.

In loc de a crea liste interminabile cu lucruri care trebuie facute, opreste-te pentru cateva minute si analizeaza care este de fapt originea problemei in legatura cu managementul timpului. Ce faci gresit si cum de mereu trece timpul alocat inainte de a termina ceea e ai de facut?

Citeste mai jos

Iata cateva greseli uzuale care iti intrerup mereu munca si te fac mereu sa fii in urma cu programul.

 

  1. Nerespectarea prioritatilor

Identificare a ce este cel mai important de facut poate fi coplesitor, mai ales in cazul in care lucrurile pe care trebuie sa le faci au un nivel de importanta asemanator. De exemplu, lucrezi la un proiect foarte important, cand un coleg iti atrage atentia asupra unui aspect urgent care tocmai a aparut.

Trebuie sa iei in calcul ca este inevitabil sa nu apara ceva urgent, deci planifica-ti un timp liber in agenda pentru astfel de situatii. Jeff Weiner (directorul general LinkedIn) spune in felul urmator: „Imi programez intre 90 de minute si doua ore de rezerva in fiecare zi. Acest sistem l-am dezvoltat pe parcursul anilor, ca raspuns la un program care devenea atat de aglomerat incat nu mai aveam timp sa imi dau seama ce se intampla in jurul meu, sau pur si simplu sa gandesc.”

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

A invata cum sa prioritizezi sarcinile pe care le ai de facut este un proces care necesita timp si experienta. Totusi, exita programe precum Google Keep care te pot ajuta sa iti prioritizezi  sarcinile si sa menti un nivel de productivitate stabil.

 

Citeste partea a doua: 10 greseli de gestionare a timpului care iti scad productivitatea – partea a doua