Nu exista antreprenor care sa considere ca toate zilele sunt la fel, deoarece intampina provocari la orice pas. Ziua de azi este mereu diferita de cea de ieri sau cea de maine, asa ca recomandat este sa fii pregatit pentru toate provocarile pe care urmeaza sa le intampini.

Practica si experienta sunt un factor deliberator intr-o situatie de criza, pentru ca acestea isi spun cuvantul mereu. Insa, lectura are si ea importanta cand vine vorba de conturarea unei personalitati de antreprenor.

Citeste mai jos

Un numar mare de specialisti in domeniu, antreprenori, leaderi si psihologi au publicat de-a lungul timpului manuale si carti care inspira pana si un tanar care nu isi doreste neaparat sa isi inceapa o cariera in mod independent. Totusi, pentru orice dornic de succes, care se afla la inceput de drum, am pregatit mai jos o serie de carti, care reprezinta baza unei cariere de succes.

 

1. Da lovitura, Gary Vaynerchuk

1 da lovitura

”Cât de mult vrei să reușești? Te mistuie această dorință? Nu dormi nopțile și se-nvârte capul de idei și vise? Ai face orice pentru șansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i așa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăiești într-o epocă a oportunităților fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare și vise mărețe, îți spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziție în afară de cele înșirate mai sus.”

Gary Vaynerchuk se baseaza pe trei directii principale in cadrul cartii:

  • iubeste-ti familia
  • munceste pe branci
  • traieste-ti pasiunea.

Urmand aceste principii, el a reusit sa construiasca o afacere in valoare de peste 60 de milioane de dolari. Tocmai de aceea, a ales sa impartaseasca valorile cu ajutorul carora a realizat temelia acestui business de succes. Deviza lui Vaynerchuk este ca, daca esti suficient de bun, oamenii te vor gasi, te vor urma si le vor spune si altora despre tine. Este imposibil sa ramai in bula ta, daca dispui de caracter, forte si aptitudini puternice. Acestea nu vor sta deoparte, ci te vor impinge sa actionezi.

 

2. Tata bogat, Tata sarac, Robert T. Kiyosaki

2 tata sarac tata bogat

Biblia managerilor si antreprenorilor, asa este numita aceasta carte. De ce? Pentru ca autorul construieste foarte bine imaginea insemnatatii banilor. Pentru ca este un manual de educatie financiara, care nu ar trebui sa lipseasca din biblioteca fiecarei familii, cartea trebuie sa fie prezenta si in organizatiile mici sau mari, in birourile leaderilor si managerilor, deoarece si acestea reprezinta tot un soi de familie.

Citeste si:  Cat de importanta este pentru o corporatie delegarea externa a unui sef

3. De la idee la bani, Napoleon Hill

3 de la idee la bani

Napoleon Hill este autorul care si-a dedicat o mare parte din viata cercetarii comportamentelor oamenilor bogati, dar si parcursul acestora pana sa primeasca aceasta distinctie.

Citeste mai jos

Da-ne un like sau aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi ebook-ul gratuit:

  • Portal Management Management si Leadership

    Tehnici de vanzare


Numele tau (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Recomandam cartea ,,De la idee la bani” pentru ca este cea mai cunoscuta si cea mai insemnata dintre toate. Cartea este construita in jurul unei filozofii privind succesul si imbogatirea si este o „carte de vizita“ pentru toti oamenii care au ajuns sa atinga succesul, dupa ce au pus in practica sfaturile din paginile ei.

 

4. Secretul prezentarilor de succes, Paul du Toit

4 secretul prezentarilro de succes

Pentru ca orice antreprenor, manager sau lider este nevoit sa tina la un moment dat o prezentare in fata mai multor oameni, aceasta carte reprezinta un ghid pentru cei care au foarte multe emotii in timpul prezentarilor. Te ajuta sa scapi de stres, de frustrari, de ganduri negative si iti pune bazele increderii, puterii si convingerii.

 

5. Viitorul apartine companiilor mici, Seth Godin

5 viitorul apartine companiilor mici

Companiile de tipul Coca Cola si-au construit deja succesul si nu mai au nevoie de prezentare, insa timpul acestora a trecut de mult. Acum este timpul companiilor mici sa isi spuna cuvantul si sa impresioneze o lume intreaga.

Este cartea care te va convinge ca nu trebuie sa fii cunoscut pentru a fi mare, ci trebuie sa te bazezi pe idei unice si de efect, care sa te puna in valoare. Seth Godin impartaseste cu tine 183 de esecuri, observatii si idei remarcabile de afaceri, care te vor conduce catre succes.

 

Continuarea articolului aici